دانلود آسان برنامه هاي اندروید

درآمد سالیانه گوگل از سیستم عامل آندروید چقدر است ؟

کسانی که اخبار مربوط به سیستم عامل موبایل گوگل -اندروید- را دنبال می‌کنند، می‌دانند که گوگل به صورت مستقیم هیچ مبلغی بابت فعال کردن اندروید در گوشی‌ها و تبلت‌ها از شرکت‌های دیگر نمی‌گیرد. اما آیا واقعاً اینگونه است… ؟

درآمد آندروید برای گوگل

 

 

جمعه پیش گزارش مالی گوگل در سه ماهه منتهی به سپتامبر سال ۲۰۱۱ منتشر شد، بر اساس این گزارش، درآمد گوگل در این سه ماه ۹٫۷۲ میلیارد دلار بوده است که نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل ۳۳ درصد افزایش داشته است، اما اگر در این گزارش هم اندروید را جستجو کنید، می‌بینید که نشانی از اندروید در این گزارش مالی نیست.

آیا گوگل به خاطر دلایلی انسان‌دوستانه این همه انرژی صرف توسعه اندروید می‌کند؟!

مسلما نه! گوگل تا به حال ۱۹۰ میلیون دستگاه را در سراسر دنیا مجهز به اندروید کرده است. عدد واقعا بزرگی است، اما عدد بزرگ‌تر، ۲٫۵ میلیارد دلاری است که کاربران اندروید سالیانه نصیب گوگل می‌کنند.

همان طور که حدس می‌زنید این درآمد به صورت غیر مستقیم از طریق کلیک کاربران بر روی آگهی‌ها به دست می‌آید. همان طور که «لری پیچ» اشاره کرده است، اصولا ابزارهایی که دست شمار زیادی از مردم باشند و به صورت مستمر از سوی آنها مورد استفاده قرار بگیرند، منبع خوبی برای کسب درآمد توسط شرکت‌های فناوری هستند، البته آن شرکت‌هایی که بیشتر محبوب باشند و مثلا مثل گوگل با سرویس‌ جستجو و سرویس‌های جانبی دیگر، کاربران را به سوی خود بکشند.

۲٫۵ میلیاردی که گفته شد، ۲٫۵ بار، بیشتر از برآورد درآمد حاصل از کاربران موبایل در سال پیش است و تخمین زده می‌شود، درآمد غیرمستقیم گوگل از محل اندروید در سال بعد، دو برابر شود و به پنج میلیارد دلار در سال برسد! (+)

نکته جالب دیگر، راهبرد متفاوت سه شرکت بزرگ اپل، گوگل و مایکروسافت به مقوله درآمدسازی از طریق فناوری موبایل است: اپل می‌کوشد که عمدتا با فروش سخت‌‌افزار بیشتر و فروشگاه‌ آی‌تونز درآمد کسب کند، گوگل، دل به کلیک‌ها و درآمد آگهی‌ها بسته است و مایکروسافت هم دلخوش به درآمد فروش لیسانس‌ها و پتنت‌ها است.

شاید جالب باشد که بدانید مایکروسافت بابت فروش هر تلفن اندرویدی HTC مبلغ ۵ دلار دریافت می‌کند و از آنجا که htc تا به حال ۳۰ میلیون گوشی اندرویدی فروخته است، ۱۵۰ میلیون دلار به جیب مایکروسافت خریده است، درآمدی که چند برابر درآمد مایکروسافت از محل سیستم عامل موبایل خودش است! این مبلغ بایستی بابت استفاده از پتنت‌های مایکروسافت از سوی htc پرداخته شود. البته گویا htc، تنها شرکتی نیست که مجبور بابت پتنت‌ها به مایکروسافت، پول پرداخت کند. ایسر و ویوسونیک دو شرکت دیگری هستند که مجبورند بابت فعال‌سازی هر گجت اندرویدی به مایکروسافت هزینه بدهند. (+)

جه بخواهید و چه نخواهید، دنیای امروز، دنیایی درهم‌تنیده و عرضه بده و بستان و همکاری‌های چندجانبه، ‌در عین رقابت‌های شدید است، می‌شود حدس زد که گوگل حتی از فروش بالای محصولات اپل هم خوشحال باشد، چون باز هم به درآمد حاصل از آگهی‌ها فکر می‌کند.

واقعیت این است که ترافیک دجیتال گجت‌های مبتنی بر iOS نسبت به ترافیک گجت‌های اندرویدی، به میزان قابل توجهی بیشتر است، در واقع بر اساس آخرین آمار comscore، محصولات iOS، حدود ۵۸ درصد و محصولات اندرویدی نزدیک به ۳۲ درصد ترافیک موبایل آمریکا را تشکیل می‌دهند. به عبارت دیگر می‌شود استدلال کرد که گوگل بیش از آن که از محل اندروید درآمد کلیکی کسب کند، از iOS‌ منتفع می‌شود!

بر اساس آمار comscore، ترافیک گوشی‌ها و تبلت‌ها، در آمریکا ۷ درصد کل ترافیک دیجیتال را تشکیل می‌دهد.  این ۷ درصد عدد عظیمی است که شرکت‌های بزرگ برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.


حالا که به بحث درآمدسازی شرکت‌های از گجت‌های پرتابل پرداخته‌ایم، بد نیست فروشگاه اپ اندروید را با گوگل مقایسه کنیم:

گرچه گوگل به تعداد روزافزون اپ‌های فروشگاهش تکیه می‌کند و به اعداد خام افتخار می‌کند اما بر اساس مطالعات شرکت Distimo، میزان اقبال کاربران iOS به اپ‌های پولی و بنابراین میزان درآمدسازی برای توسعه‌دهندگان اپ‌های iOS بیشتر از اندروید است. این مسئله می‌تواند توجیه کند که چرا ما اپ‌های باکیفیت بیشتری در iOS نسبت به اندروید داریم. مثلا در حیطه نرم‌افزارهای سطح بالای پزشکی اصلا اندروید نمی‌تواند به iOS نزدیک شود.

بر اساس آمار Distimo، گرچه اندروید از لحاظ تعداد کل اپ‌ها بر اپل فائق آمده، اما هنوز تعداد اپ‌های پولی iOS سه برابر اندروید است و میزان دانلود اپ‌های پولی اندروید به میزان قابل توجهی از اپ‌های رایگانش پایین‌تر است.

به صورت کلی ۷۹٫۳ درصد همه اپ‌های پولی اندروید، کمتر از ۱۰۰ بار دانلود می‌شوند و فقط ۴٫۶ دصد آنها بیشتر از هزار باز خریداری می‌شوند. اما در مورد اپ‌های رایگان وضع تفاوت دارد: ۱۹٫۶ درصد آنها کمتر از ۱۰۰ بار و ۴۸٫۲ درصد آنها بیشتر از هزار بار دانلود می‌شوند. نتیجه: کاربران اندروید به اپ‌های رایگان خیلی علاقه دارند!

در ماه مارس و آوریل امسال، شش اپ پولی iOS، بیش از پانصد هزار باز دانلود شدند، در حالی که در همین بازه زمانی، تنها دو اپ پولی اندروید، بیشتر از پانصد هزار بار تقاضا شدند.


رقابت iOS و اندروید قطعا بازار را برای هر دوی آنها گرم می‌کند. در این میان مایکروسافت چشم به آینده دارد و فعلا با کارت پتنت‌هایش بازی می‌کند، اسلحه‌ای که باید مواظب باشد گوگل با هوشیاری چند وقت پیش‌اش با خرید موتورولا از دست‌اش درنیاورد!

به نقل از : یک پزشک

  • نوشته : Mohammad
  • تاريخ: 7 / 10برچسب:دانلود بازی اندروید,دانلود اندروید,اندروید,Game,Android,
  • بررسی کارایی SLI در مقابل CrossFire

    بررسی کارایی SLI در مقابل  CrossFire

     

     

    جهت انجام این مقایسات، جدیدترین کارت های گرافیک ATI یعنی Radeon HD 3870 و GeForce 8800GT 512 انتخاب شده اند. هدف از این آزمایش بررسی قدرت این دو کارت نیست و صرفا بررسی خواهد گردید که با قرار گرفتن هرکدام از این کارت های گرافیک در حالت CrossFire یا SLI چند درصد به قدرت گرافیکی سیستم یا به عبارت ساده تر نرخ فریم در ثانیه اضافه خواهد شد
    در 90% از آزمایش ها، کارت
    ati در حالت CrossFire افزایش کارایی بیشتری را نسبت به SLI  به همراه داشته است. در 60% این آزمایش ها، CrossFire بیش از 50% افزایش کارایی از خود نشان داده است . در 30% از آزمایش ها CrossFire بیش از 80 درصد کارایی سیستم را بهبود بخشید
    SLI تنها در 30% از آزمایش ها به افزایش کارایی 50 درصدی دست یافته است همچنین SLI به میزان حداکثر 70 درصد توانست در یک آزمایش افزایش کارایی داشته باشد

    چه عملیات هایی از توانایی کارت گرافیک استفاده می کنند:

    اصلی ترین نکته ای که باید در مورد کارت های گرافیک بدانید این است که قدرت پردازش کارت گرافیک صرف چه چیز هایی می شود به بیان ساده تر باید بدانید کارتهای گرافیک گران قیمت باعث بهبود در چه بخش هایی می شوند.
    شاید تصور کنید نمایش فیلم یا عکس به کارت گرافیک شما فشار می آورد و یا اگر کارت گرافیک گران قیمت تری داشته باشید می توانید فیلم ها و عکس ها را با کیفیت بالاتری تماشا کنید. به عبارت دیگر بعضی از کاربران تصور می کنند کامپیوتری که 64 مگابایت حافظه گرافیکی دارد می تواند عکس ها و فیلم ها را باکیفیت بالاتری نسبت به کامپیوتری که 16 مگابایت حافظه دارد نشان دهد. لازم به ذکر است برای نمایش عکسها و فیلمها نهایتا 16 مگابایت حافظه کفایت می کند و شما با این مقدار حافظه می توانید نهایت تفکیک رنگها ، که 32 بیت می باشد را بدست آورید.

    پخش فیلم از جمله کارهایی است که اصلا به کارت گرافیک فشار نمی آورد و کامپیوتر اصلا تشخیص نمی دهد که شما در حال تماشای صفحه ایستای دسکتاپ هستید یا یک فیلم.
     شاید این سوال برایتان پیش بیاید که پس چرا در هنگام پخش فیلم درصد استفاده از Cpu بالا می رود و به بالای 20 الی 30 درصد می رسد.در جواب باید عرض کنم بالا رفتن درصد استفاده از توان پردازشی CPU، به خاطر حجم بالای تصاویر متحرک می باشد و این توان عملیاتی صرف خواندن اطلاعات از دیسک سخت و Decode صفر و یک های آن می شود. فیلم ها که عموما در فرمت Mpeg2 یا MP4 با 25 فریم در ثانیه (که مقیاس آن FPS می باشد) ضبط شده اند Render نمی شوند که بخواهند از توان پردازشی GPU استفاده کنند بلکه  Decode می شوند که در حیطه پردازشی CPU قرار دارد.(در یک کلام می توان گفت فیلم یک فایل است مانند دیگر فایلها که توسط نرم افزار مخصوص خود مثل JetAudio اجرا شده و توسط CPU پردازش می شود.)

    همچنین بعضی افراد تصور می کنند برای کار کردن حرفه ای با Photoshop نیاز به کارت گرافیک پرقدرتی دارند. این در حالیست که با یک کارت گرافیک Onboard با حداکثر حافظه 32MB می توان این کار را به بهترین نحو انجام داد ، چون اساسا عملکرد Photoshop بلادرنگ نیست و کارکرد Photoshp کاملا وابسته به پردازشگر مرکزی می باشد و نیازی به توان کارت گرافیک یا تکنولوژی های کارت گرافیک ندارد. در این بین تکنولوژی یا دستورات MMX و MMX2 پردازشگر مرکزی نقش مهمی در سرعت بخشیدن به عملیات ویرایش عکس دارند.

  • نوشته : Mohammad
  • تاريخ: 5 / 10برچسب:,
  • برتری تکنولوژی cross fire نسبت به SLI

    برتری تکنولوژی cross fire نسبت به

     

     SLI

     

    به طور معمول برای استفاده از قابلیت SLI شما مجبور به استفاده از دو کارت گرافیکی همسان با Blos هماهنگ هستید تا بهترین کارایی به شما داده شود و ممکن است با کوچک ترین تفاوتی ما بین کارت های گرافیکی، شما دچار مشکلات و خطاهایی در سیستم خود بشوید. اما در تکنولوژی Cross fire دیگر نیاز به استفاده از دو کارت گرافیکی همسان برای فعال کردن حالت Crossfire نیست و فقط شما نیاز به خرید یک کارت Crossfire Edition و یک کارت معمول هماهنگ با کارت اصلی دارید. در حالت Crossfire در صورتی که شما یکی از کارت های سری X8XX شرکت Ati را داشته باشید با خرید یک کارت Crossfire هماهنگ با آن و مادربرد Crossfire Edition می توانید از این ویژگی بهره مند شوید ولی در صورتیکه شما دارای یک کارت گرافیکی 6800GT باشید برای بهره گیری از تکنولوژی SLI نیاز به خرید یک کارت گرافیکی همسان با 6800GT دارید تا بتوانید از ویژگی SLI بهره مند شوید. با تغییراتی که شرکت Ati در تکنولوژی Crossfire ایجاد کرده است مشکلاتی مانند هماهنگی Blos کارت های گرافیکی، مشکل و ناهماهنگی مدل های کارت های گرافیکی و مشکلات فروش به مسزان قابل توجهی کاهش یافته است.

    حالت پردازش تصویر در تکنولوژی Crossfire

    تکنولوژی Crossfire با 4 روش، پردازش تصویرهای گرافیکی و سه بعدی را انجام می دهد که این روشها به ترتیب زیر هستند:

    1- Super Tiling (بافت گذاری پیشرفته)
    2-
    Scissor(نیمه کردن تصویر)
    3-
    Alterative Frame Rendering (پردازش متناوب فریم ها)
    4-
    Super AA (تصحیح پیشرفته سطوح ناصاف)


    1- بافت گذاری پیشرفته (
      super tiling)
    در این روش هر فریم تبدیل به دو بافت شطرنجی 32 خانه چهاروجهی می شود که در مجموع از کنار هم قرار دادن این بلوک ها صفحه شطرنجی 256 خانه ای به دست می آید.برای به دست آوردن تعداد 256 خانه می توانید از روش زیر استفاده کنید که هر صفحه از 32 بلوک تشکیل شده است که این بلوک ها هر کدام به طور
    Quad یا چهار وجهی هستند که از حاصلضرب تعداد بلوک ها در تعداد وجه ها به تعداد کلی بلوک صفحه شطرنجی می رسید.
    در کل این بلوک های زوج و فرد می شوند که بلوک های زوج توسط یک کارت گرافیکی دیگر مورد پردازش قرار می گیرد، بعد از ترکیب این دو اطلاعات در چیپ ست ترکیب کننده کارت اصلی،یک تصویر کلی و بدون عیب به وجود می آید که دقیقا همان بافت شطرنجی مورد نظر است.
    شرکت
    ATI این حالت پردازش را بیشتر برای کاربرد ها و بازیهای که از تکنولوژی D3D پشتیبانی می کنند قرار داده است.مشکل این حالت پردازش آن است که حرکات با آنکه نیمی از تصویر را پردازش می کند ولی مجبور است ولی مجبور است تمام محاسبات هندسی مربوط به آن تصویر را انجام دهد .به همین علت در این حالت افزایش کارایی وابسته به تغییر لگاریتمی هندسی صفحه گرافیکی است.به هر حال حتی با تمام این تعاریف ،در آینده بر اثر استفاده روز افزون از تکنولوژی های سایه زنی پیکسلی از این روش بیشتر استفاده خواهد شد و بازی های بیشتری نیاز به پردازش سایه زنی پیچیده خواهند داشت که نتیجه تاثیر هرچه بیشتر این روش روی تصاویر خواهد بود.

    *

    2- نیمه کردن تصویر (Scissor  )
     این روش پردازش تصویر در تکنولوژی Cross Fire جدید نیست و ما این حالت پردازش را در تکنولوژی SLI شرکت nVidia
    دیده ایم.در این روش نیمه بالایی تصویر توسط کارت اصلی و نیمه پایینی تصویر هم توسط کارت گرافیکی ثانویه مورد پردازش قرار می گیرد.
    در روش پردازشی
    SLI به کاربر این امکان داده می شود که بتواند با تعیین خط افقی در بازی یا کاربردهای سه بعدی،مقدار پردازش هر نیمه از تصویر را به میل خود به یک کارت گرافیکی ارائه کند و بقیه تصویر هم توسط کارت گرافیکی دوم مورد پردازش قرار گیرد،اما بر خلاف راه حل شرکت nVidia شرکت ATI این حالت را به صورت درصدی،درآورده است یعنی در این حالت هر کارت به مقدار درصدی مشخص تصویر را مورد پردازش قرار می دهد و مقدار پردازش بیشتری به یک کارت تحمیل نمی شود و هر دو کارت به مقدار مساوی از تصویر را مورد پردازش قرار می دهند.اگرچه این امر باعث کاهش انعطاف پذیری این روش نسبت به راه حل nVidia می شود ولی شرکت ATI می گوید که این تقسیم مساوی بین دو کارت باعث جلوگیری از ازدیاد فشار بیش از حد روی یک کارت و بی کارماندن کارت گرافیکی و بی کارماندن کارت گرافیکی دیگر می شود و با این روش با تعادل پویا مابین دو کارت،هر دو کارت به یک مقدار در پردازش تصاویر سهیم خواهند بود.
    حالت پردازش
    Scissor با تمام بازی ها که از تکنولوژی D3D و Openal پشتیبانی می کنند هماهنگی دارد همانند حالت پردازشی Super Tiling است که در این حالت هرکارت باید کل محاسبات هندسی یک محیط را مورد پردازش قرار دهد.

    *

    3- پردازش متناوب فریم ها (Alternative Frame Rendering  )

    حالت پردازشی AFR،سریع ترین نوع پردازش موجود است.در این روش هر فریم توسط یک کارت گرافیکی پردازش می شود،در این حالت کارت گرافیکی اصلی فریم های فرد را مورد پردازش قرار می دهد و فریم های زوج نیز توسط کارت گرافیکی ثانویه مورد پردازش قرار میگیرد.برخلاف حالت پردازشی Super Tiling و Scissor که هر کارت مجبور به پردازش هندسی تمام صفحه بود،در حالت AFR هر کارت فقط نیمی از حالت هندسی صفحه را مورد پردازش قرار می دهد و در این حالت هر کارت فقط پردازش هندسی و سایه زنی مربوط به فریم خود را انجام می دهد و نیاز به پردازش تمام صفحه ندارد.
    تعداد زیادی از بازی ها از این ویژگی بهره می برند،این ویژگی باعث ایجاد افکتهایی مانند حجم قابل تغییر
    Volmetric Fog ،افکت های قوسی و مربعی پیچیده و همچنین باعث ایجاد بازتاب های پیچیده و منابع نوری فوق العاده در بازی می شود و بدون وجود اینگونه پردازش های مناسب،بازی ها نمی توانند تاثیری چنین حیرت آوری را روی بازیکنان ایجاد کنند.

    *

    4- تصحیح پیشرفته سطوح ناصاف Super AA ) )
    علاوه بر حالتهای پردازشی قبل،شرکت
    Ati تکنیک دیگری را به نام Super AA به شما پیشنهاد می کند.این حالت برخلاف روشهای پردازشی قبل باعث افزایش در سرعت اجرای بازی نمی شود ولی در عوض این ویژگی تاثیر بسزایی در ارتقای کیفیتی تصویر به میزان چشم گیری می شود.Super AA اوج کیفیت فریمی که ترکیب دو فریم که هر کدام در یک کارت مورد پردازش قرار گرفته اند به دست می آید که این فریم ها در چپ ست ترکیب کننده داده با یکدیگر ترکیب می شوند و بصورت یک فریم با کیفیت فوق العاده در می آیند.
    بر اساس گفته های شرکت
    ATI این حالت پردازش، باعث ایجاد کیفیت تصویری در حد تصحیح سطوح ناصاف تا 8 مرحله می شود.در صورتی که این حالت باعث کاهش کارایی سیستم تا 4 مرحله تصحیح سطوح ناصاف می شود.شرکت ATI اعلام کرده است که ویژگی FSAA (تصحیح سطوح بافتی)در کارت های سری X8XX قابل برنامه ریزی است،بنابر این کارت های مدل Cross Fire از نمونه ای FSAA متفاوت با کارت های استاندارد سری X8XX استفاده نمی کند
    AA مخفف  Anti Aliasing می باشد 

  • نوشته : Mohammad
  • تاريخ: 5 / 10برچسب:,
  • پسوندها در کارت های گرافیکی شرکت ATI,Nvidia

     پسوندها در کارت های گرافیکی شرکت

     

     

    ATI,Nvidia

     

     

    پسوندها در کارت های گرافیکی شرکت Nvidia
    پسوند
    LE : وقتی کارتی را مشاهده کردید که دارای این پسوند می باشد بدانید که پردازشگر این کارت با حداقل فرکانس خود فعالیت می کند و فرکانس آن پایین می باشد. این نوع کارت ها به عنوان ضعیف ترین و ارزان ترین کارت های شرکت Nvidia شناخته می شود ( من خرید این نوع کارت ها را پیشنهاد نمی کنم )
    پسوند
    XT : در این کارت ها فرکانس پردازش گر و حافظه از مقدار فرکانس استاندارد کمتر می باشد ولی به علت وجود رابطه حافظه پیشرفته 256 بیتی کاهش فرکانس پردازش گر و حافظه تا حدودی جبران شده است این نوع کارت ها برای کارهای نیمه حرفه ای خوب می باشند.
    پسوند
    GT : این نوع کارت های گرافیکی که از پسوند GT استفاده می کنند از پرفروش ترین کارت های Nvidia می باشند و علت آن بهره گیری از حافظه پر سرعت GDDR3 می باشد که باعث افزایش پهنای باند حافظه کارت گرافیک به مقدار زیاد می شود. در این نوع کارت ها فرکانس پردازه نیز ارتقای چشمگیری کرده است .
     
    پسوند
    Ultra : این پسوند در کارت های پیشرفته سری 5 و 6 شرکت Nvidia به کار می رود استفاده از این پسوند به این معناست که واحد پردازش گرافیکی کارت از فرکانس بیشتری در مقایسه با مدل های استاندارد برخوردار است .
    پسوند
    Ultra Extreme :در این نوع کارت ها فرکانس پردازش گر و حافظه افزایش پیدا کرده است و به طور کلی این پسوند در کارت های سری T به کار می رود البته قیمت این نوع کارت ها نیز بالا می باشند.
    پسوند
    GTX : حتما تا به حال به این پسوند بارها برخورد کرده اید این پسوند مخصوص کارت های سری 7 به بالا می باشد وجود این پسوند نشان می دهد که پردازنده گرافیکی این کارت از قابلیت پیشرفته ای برای پردازش تصاویر سه بعدی برخوردار است.
     
    پسوند
    GS : این پسوند حالت ضعیف شده پسوند GT است که شرکت Nvidia برای سطح متوسط با بالا ارائه کرده است هدف از ارائه این نوع کارت ها این می باشد که کاربران با پرداخت هزینه نه چندان زیادی کارت گرافیکی خود  از قابلیت در کاربرد های 3 بعدی استفاده  کند  در اصل این کارت نسخه OverClock نشده از از سری GT می باشد
    پسوند های دیگری نیز وجود دارد مانند
    TDH , TC, SE, GTS و ..... ولی مهم ترین پسوند ها آن هایی می باشند که بیان شد .
    پسوند ها در کارت های گرافیکی شرکت
    Ati
    پسوند
    SE : کارت هایی که از این پسوند استفاده می کنند کارت هایی می باشند که دارای پهنای حافظه پایین هستند مثل کارت X300 که دارای رابط حافظ ( پهنای باند ) 128 بیتی می باشد ولی نوع SE آن دارای پهنای باند 64 بیتی است .
     پسوند Pro : در این نوع کارت ها فرکانس پردازنده گرافیکی و حاقظه گرافیکی افزایش یافته است که این عامل باعث افزایش کارایی این نوع کارت گرافیک در پردازش سه بعدی می شود مانند Radeon 9800 pro
     
    پسوند
    XT : این پسوند نوع توسعه یافته پسوند pro می باشد در این نوع کارت ها پردازنده با فرکانس بالاتری نسبت به پسوند pro فعالیت می کند بطور کلی این پسوند در کارت های نیمه حرفه ای شرکت Ati به کار میرود مانند  Radeon x1800xt
     
    پسوند
    XTX : این پسوند به تازگی توسط شرکت Ati معرفی شده نشان دهنده بالاترین کیفیت و قدرت گرافیکی در کارت های این شرکت است کارت هایی که دارای چنین پسوندی می باشند از فرکانس پردازنده و حافظه بسیار بالایی یرخوردار می باشندو به عنوان حرفه ای ترین کارت های Ati شناخته می شوند.
    از پسوند های دیگر شرکت
    Ati می توان به VIVO و XTPE اشاره کرد. 

  • نوشته : Mohammad
  • تاريخ: 5 / 10برچسب:,
  • صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    danlodha

    Mohammad

    danlodha

    http://danlodha.lxb.ir

    دانلود آسان برنامه هاي اندروید

    درآمد سالیانه گوگل از سیستم عامل آندروید چقدر است ؟

    دانلود آسان برنامه هاي اندروید

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود رایگان نرم افزار

    دانلود آسان برنامه هاي اندروید